Tajniki reklamy

Choć teraz wiele mówi się o działaniach z zakresu PR to klasyczna reklama wciąż żyje i ma się całkiem dobrze. Zresztą – w reklamie dużo się zmieniło. Nowe trendy, nowe rozwiązania jest z czego wybierać i o czym rozmawiać. Jak przedstawia się obecnie skuteczność reklamy? W które kanały warto inwestować? Publikujemy mały podręcznik dla początkujących.

Niektórzy uważają reklamę za sztukę, inni widzą w niej tylko narzędzie do zwiększania zysków. Nie ma zresztą w tym nic złego. Trzeba tylko potrafić korzystać z dobrodziejstw jakie dają mądre aktywności reklamowe. W tym celu trzeba uważnie projektować swoje działania biorąc pod uwagę okoliczności zewnętrzne i zamożność firmy.

Cześć czegoś większego

Promocja-w-internecieKażda reklama powinna być częścią przemyślanej strategii promocyjnej. Miarą skuteczności reklamy jest np. przyrost sprzedaży – aby osiągnąć wyznaczony cel trzeba go sprecyzować. Trzeba też stronić od tworzenia nadmiaru celów, bo tylko się pogubimy . Zwykle. Plusem sieci jest dokładna mierzalność skuteczności reklamy. Wiemy ile oraz w jakim czasie było kliknięć, a jak wiele odsłon. Możemy z łatwością sprawdzać rożne parametry. W sieci można wykupić powierzchnię reklamową na portalach internetowych, bądź zaprosić do współdziałania blogerów. Aktywność reklamową prowadzić można również na portalach społecznościowych. Na Facebooku mamy opcję zakupienia postów sponsorowanych. Sporo firm decyduje się też na akcje za pomocą rozwiązań google inicjując kampanię linków sponsorowanych. Pamiętaj! reklama nie powinna być zbyt nachalna bo tylko zezłości internautę.

Autorem tekstu jest informatyka24ha.pl